Pris for iPad Air 128 GB?

Usikker på hva du skal ta for din gamle Mac? Her kan du diskutere og få hjelp på hva prisen bør være for din gamle Mac

Pris for iPad Air 128 GB?

Innleggav ameja » ons 22.10.2014 13:19

Hei, jeg tenker å selge min iPad Air, Sølv, 128 GB. Kjøpt på apple.no den 5. november 2013. Hva kan jeg regne med å få?

Den har levd hele sitt liv i sofaen og i et heldekkende iPad Air Smart Case (beige), og er strøken. Smart Casen følger med på kjøpet.

Takknemlig for innspill :)

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: Pris for iPad Air 128 GB?

Innleggav Traktor » ons 22.10.2014 13:39

I og med at tilsvarende modell, iPad air 2 128 GB, i dag koster 5790 kr, vil jeg si at 4000 kr er en fornuftig pris. Men treffer du på rett kjøper skal du ikke se bort i fra at du får mer.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Pris for iPad Air 128 GB?

Innleggav ameja » ons 22.10.2014 13:44

Da kanskje jeg skal prøve meg på 4.500 kroner siden Smart Casen er inkludert og koster 690 ny..?

Any takers? :) (hvis det er lov å by fram produkter for salg her på forumet?)

Et annet spørsmål: Hvordan selger man egentlig sikrest? Slik at kjøper føler seg trygg på at det er seriøst, og at jeg som selger kan være trygg på at betalingen går i orden?

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: Pris for iPad Air 128 GB?

Innleggav Hufse » ons 22.10.2014 15:32

Selg enten via Finn og bruk deres betalingsgaranti/system.

Kjøper betaler inn beløpet, men du får ikke pengene utbetalt før kjøper "slipper" de, etter 14 dager utbetales pengene uansett. Fungerer som en form for depositumskonto.

Eller selg via QXL, og marker i auksjonen/annonsen at pengene skal betales på forskudd.
Jeg solgte min iPad Air 64GB for et stykke over Kr 4000,- Kjøper betalte på forskudd umiddelbart
Er du ny medlem eller har få karakterer kan det bli vanskelig, men i såfall sender du i oppkrav.
medlem i 186 måneder
 

Re: Pris for iPad Air 128 GB?

Innleggav ameja » ons 22.10.2014 15:49

Takk for tips, Hufse :)

4000 for 64 GB-versjonen var sannelig ikke verst! Men det var kanskje før de lanserte iPad Air2? Jeg burde ha vært litt kjappere i avtrekken, for jeg har tenkt på å selge siden i sommer. Være klar for oppdateringen..


EDIT: Forresten, hvordan gjør man ved salg av Apple-produkter som fortsatt er innenfor garantitiden? Gir man bare kjøperen kvitteringen, og dett var dett? (kvitteringen som jeg garantert ikke har i papirform lenger - hvis jeg noengang har hatt det - men jeg har den på mail fra Apple Norge, så det holder kanskje å maile den?)

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 


Returner til Prisguide



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]