Økt hyppighet på piratforespørsler

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Innleggav ak » søn 19.11.2006 2:13

Mac1 eksisterte lenge før det ble noe samarbeid med ITPro, hvilken profil halv-søster-skipet staker ut er derfor ikke så nøye.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » søn 19.11.2006 2:14

Det var en grunn til at tråden din ble fjernet, TorbX... Om du har noe å klage på, ta det med Admin. Oppvigleri som dette er noe du godt kan droppe. Synes du det er for strengt, får du rett og slett revurdere om det er interessant å være her. Det er regler her, og det er opp til hver enkelt bruker om vedkommende ønsker å følge de reglene. Det er ikke ITPro som lager reglene, ei heller er det ITPro som administrerer siden. Ikke i det hele tatt.

Jeg stiller store spørsmålstegn ved din agenda når du legger ut ting som dette i forumet. Hva er poenget ditt? At folk skal flykte fra forumet i hopetall fordi du mener det er rart at ITPro ikke har nøyaktig samme standpunkt?

Igjen; Har du et problem med hvordan mac1 styres, ta det med Admin/Co-admins. Om du er ute etter å starte et korstog av en eller annen art, gå et annet sted.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav arveT » søn 19.11.2006 2:21

hvis noen vil diskutere pirat-programvare og piratkopiert musikk kan de starte et eget forum for dette... hold mac1 fritt for den slags tull!
bra moderatorene rydder opp sier nå jeg
medlem i 229 måneder
 

Innleggav modin » søn 19.11.2006 2:47

Er helt enig med Nihon her!

TorbX og SkiM ønsker tydligvis et litt halvsuspekt forum som ligger på grensen til hva som er ulovlig uten å strekke seg over den. Dvs. et forum som diskutterer teknikker for deling, og informasjon om innstalering av ulovlige programmer uten å trå over grensen gjennom selv å tilby uloligheter. Et slikt halvsuspekt forum ønsker jeg ikke at Mac1 skal være ønsker man innformasjon man finner på slike halvsuspekte forum så kan man vel likesågodt oppsøke slike forum. Jeg er helt sikker på at dere kan få med dere Admin på disse forumene til og opprette egen kategori til ulovlig mac ting, det skulle være mer enn nok fjortisser med nyinnkjøpte macer som er interesert i dette. Da hadde vi også sluppet alle fjortiss macerne som henger på dette forumet.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav TorbX » søn 19.11.2006 2:54

NiHon skrev:Det var en grunn til at tråden din ble fjernet, TorbX... Om du har noe å klage på, ta det med Admin. Oppvigleri som dette er noe du godt kan droppe. Synes du det er for strengt, får du rett og slett revurdere om det er interessant å være her. Det er regler her, og det er opp til hver enkelt bruker om vedkommende ønsker å følge de reglene. Det er ikke ITPro som lager reglene, ei heller er det ITPro som administrerer siden. Ikke i det hele tatt.

Jeg stiller store spørsmålstegn ved din agenda når du legger ut ting som dette i forumet. Hva er poenget ditt? At folk skal flykte fra forumet i hopetall fordi du mener det er rart at ITPro ikke har nøyaktig samme standpunkt?

Igjen; Har du et problem med hvordan mac1 styres, ta det med Admin/Co-admins. Om du er ute etter å starte et korstog av en eller annen art, gå et annet sted.


Ingen agenda, min gode mann. Dette er en ren prinsipp-jakt. Ren moro med andre ord. Dere har lagt dere på en linje som ikke kan forsvares, og dere vet det. Selv deres paraply-organisasjon går i mot deres holdninger på sin hoveside. Så kanskje dere har en agenda?

Greit nok at man ikke skal engang få diskutere torrentsider, men... hvorfor? Jeg opplever det som belærende. Om jeg eller andre laster ned noe fra torrent-nettverket er en affeære mellom våre pekefingre og musetasten.

Du slettet den forrige tråden min hvor jeg linket til ITPro-artikkelen om torrentsider. Hmm. Hva gjør du om jeg endrer signaturen min om til en link til artikkelen?

:bitchin:

Sletter brukeren min?
--
modin skrev:Er helt enig med Nihon her!

TorbX og SkiM ønsker tydligvis et litt halvsuspekt forum som ligger på grensen til hva som er ulovlig uten å strekke seg over den. Dvs. et forum som diskutterer teknikker for deling, og informasjon om innstalering av ulovlige programmer uten å trå over grensen gjennom selv å tilby uloligheter. Et slikt halvsuspekt forum ønsker jeg ikke at Mac1 skal være ønsker man innformasjon man finner på slike halvsuspekte forum så kan man vel likesågodt oppsøke slike forum. Jeg er helt sikker på at dere kan få med dere Admin på disse forumene til og opprette egen kategori til ulovlig mac ting, det skulle være mer enn nok fjortisser med nyinnkjøpte macer som er interesert i dette. Da hadde vi også sluppet alle fjortiss macerne som henger på dette forumet.


Festlig at du sier det. Du mener altså at ITPRO er et halvsuspekt forum når du skriver følgende artikkel:
http://itpro.no/art/9673.html

Hm?

Om du lurer på hvilken relasjon Mac1.no har til ITpro, studer den øverste linjen på Mac1.no's hovedside.
--
ak skrev:Mac1 eksisterte lenge før det ble noe samarbeid med ITPro, hvilken profil halv-søster-skipet staker ut er derfor ikke så nøye.


Dæng, der drepte du kritikken min ganske effektivt. =-O

Point taken. Men jeg tror likevel det er dere som pisser i motvind, og ikke ITPro.

- Moderert av NiHon -
Årsak: Trippelpost fjernet.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav ak » søn 19.11.2006 3:01

Om du lurer på hvilken relasjon Mac1 har til ITPro så spør en admin, eller les svaret mitt ovenfor.

ITPro har overhodet ingen innflytelse på innhold, regler eller noe som helst av det slaget, på Mac1.

Tråden stenges (muligens midlertidig).

Edit: Skrevet før TorbX svarte. Vi prøver å unngå piss så langt det overhodet er mulig, uansett hvilken vei vinden måtte blåse.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Forrige

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron