Finner ikke bilder fra HTC HD Desire

Problemer med Mac1? Si fra her

Finner ikke bilder fra HTC HD Desire

Innleggav Kloksi » fre 24.02.2012 16:35

Hei
Her i familien bruker vi både iphone og HTC. Etter den siste og største HTC oppdateringen har vi problemer til å overføre bilder fra HTC-en via iphoto.
Altså mappekonfigurasjonen i telefonen er forskjellig. Før fant jeg bilder i DSCM mappa. Nå er det en ny mappe i DSCM mappa og der er bildene. Så fort jeg kopierer dem fra denne mappa i DSCM mappa så finner iphoto dem med det samme. Ringte til HTC support men der fikk jeg svada feil at det er iphoto feil. Fkere med samme problem og har dere noe løsning ?


Takk
Hilsen Kloksi
medlem i 157 måneder
 

Re: Finner ikke bilder fra HTC HD Desire

Innleggav Master_Gismo » lør 07.04.2012 14:39

Det er ikke feil på verken telefon eller maskinen din. Du bruker manuell overføring av bildene og da må du finne dem på telefonen hver gang.

Om du skal ha det automatisk så må du installere programvaren som følgte med telefonen inn på PC'n.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Finner ikke bilder fra HTC HD Desire

Innleggav Kloksi » tir 10.04.2012 22:30

Hm. Jeg bruker den på Mac- en. Det virker som ingen andre har kombinasjon Mac HTC desire hd. Fø den siste store HTC oppdateringen alt gikk bra. I det jeg koblet telefonen i Mac- en fant iPhoto riktig mappe og bilder. Etter opdateringen blir alle bilder lagt i en annen mappe og derfor finner iPhoto ikke bilder. Jeg må først flytte dem til hovedmappa for at det skal fungere.
medlem i 157 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]