Apple ID deaktivert to dager på rad

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Apple ID deaktivert to dager på rad

Innleggav budbringeren » fre 27.02.2015 0:30

Hei dere,
I går fikk jeg beskjed om at min apple id var deaktivert av sikkerhetsmessige årsaker. Tenkte at "tja, da har jeg vel skrevet passordet feil tre ganger" ennskjønt jeg ikke kunne huske det helt. På tlf fikk jeg 3 sms med engangs passord også, og tenkte at kanskje det ble sendt de gangene jeg prøvde å logge meg inn. Men så på kvelden gjenopprettet jeg id igjen med sikkerhetskode og alt fungerte igjen. I dag ved 18 tiden skjedde det igjen, og fire sms med engangs passord. Så fikk jeg mail fra apple som ikke virket for troverdig, ok laget, men blant annet var den sendt til en annens mail enn min, så denne ble nok sendt ut til flere. Noen prøver nok å komme seg inn på min konto, og med veldig vanskelig passord, samt totrinnsverifisering, har man ikke klart det, men stadig prøver. Har noen her noen tanker om hva som kan gjøres? Opplevet dette selv nylig? Ser for meg at hvis dette forsetter og jeg stadig må gjenopprette, så blir det ganske plagsomt. Jeg vet hva skal som gjøres; gjenopprette, men dette er andre gangen på to dager og hvis det fortsetter blir det ganske så frustrerende. Jeg kan jo ikke spore opp de som forsøker, men i et slikt tilfelle hvor det pågår at noen stadig prøver å komme seg inn på ens konto og ID, kan man kontakte Apple som sporer opp aktiviteten? Noen tanker?

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere