Ringenes Herre-filmene i HD snart?

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Ringenes Herre-filmene i HD snart?

Innleggav Twinrehz » lør 05.05.2007 22:57

Noen som vet om Ringenes Herre-filmene kommer i HD-versjon snart? Og om det finnes eksterne spillere for Blu-Ray og HD-DVD som lar meg spille av HD-filmer på iMac?

EDIT: Hmm

Men det var det med ekstern spiller som kan kobles til via USB eller FireWire da...
medlem i 218 måneder
 

Innleggav Dr.Pepper » tor 17.05.2007 6:10

Den rimeligste HD DVD spilleren er vel Xbox sin, men filmene vil uansett ikke funke med DVD.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav svar » tor 17.05.2007 10:34

Å flott, nå må jeg bruke penger både på ny tv og en hddvd spiller.
(er LOTR fan)
Kunne de ikke bare kommet på Bluray også?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav Twinrehz » fre 18.05.2007 22:23

Det kommer kanskje om markedet bestemmer seg for Blu-Ray. :bitchin:

Har ikke investert i noe utstyr ennå, (ikke at jeg har råd uansett), men jeg kommer nok til å gjøre det når markedet har roet seg og jeg har fått meg en jobb.

Dr.Pepper skrev:Den rimeligste HD DVD spilleren er vel Xbox sin, men filmene vil uansett ikke funke med DVD.

Hæ?? Er da fullstendig klar over at HD DVD-filmer ikke vil funke på en vanlig DVD-spiller, om det var det du mente...
medlem i 218 måneder
 

Innleggav Dr.Pepper » lør 19.05.2007 5:37

Nei! Selv om du har en HD-DVD spiller på OS X 10.4 så vil ikke DVD kunne lese de. Dette gjelder selvsagt leiefilmer og kjøpsfilmer, har noe med kopibeskyttelse og digitalt vannmerke å gjøre. Går utifra at apple retter dette opp ved neste OS som kommer til høsten 2007.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Twinrehz » lør 19.05.2007 14:51

Åh, det du mente. DVD-spiller i OS X ja. Nei, det hadde jeg faktisk ikke regnet med at den kunne.
medlem i 218 måneder
 

Re: Ringenes Herre-filmene i HD snart?

Innleggav ggt667 » man 18.08.2008 0:46


Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 


Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]