iTunes på GAMMAL Windows?

Diskuter iTunes for Windows

iTunes på GAMMAL Windows?

Innleggav dakri » man 08.10.2018 10:18

Jeg har en kompis som jeg vil "velsigne" med iTunes på den gamle hytte-laptop'n han har .Så han har noe standsmessig verktøy for sortering og avspilling av alle de gamle mp3-filene sine. Sjøl er jeg mer enn godt kjent med iTunes via Mac både hjemme og privat (pluss telefon og ipad osv...). Men denne karen her kjører Windows og Android og slike uhumskheter. Noe av greia er også å lære han å bruke iTunes på mobilen.... og mate over musikk fra pc'n på hytta (hvor "biblioteket" befinner seg på en ekstern hard-disk).

Den gamle laptop'n han har på hytta har ikke vært i nærheten av nettet (og dermed ingen oppdateringer) på atskillige år. Mitt spørsmål er: vil det la seg gjøre å laste ned en "eldre" versjon av iTunes (for Windows) - ta med på minnepinne - og installere den på laptop'n hans? Og med det unngå behovet for all verdens oppdateringer? (Har ikke helt klart for meg hvilken Windowsversjon han har der, men er det sånn at DEN itunesversjonen går til disse Windowsversjonene, mens DEN versjonen derimot bare går på disse versjonene..... Og ... hvordan finner jeg "gamle" versjoner som snakker med en avdanka Windos-laptop????

Brukerens avatar
medlem i 143 måneder
 

Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron