Apple ID "forsvunnet"

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Apple ID "forsvunnet"

Innleggav mipod » tor 11.09.2014 17:47

Hei!

Jeg forsøker å hjelpe min stemor som har problem med apple id'en sin etter hun solgte den gamle iphonen sin og lurer på om noen har noen ideér til hva som har skjedd eller hva som kan gjøres her.

Stemoren min solgte den gamle iphonen til datteren sin, uten å logge ut av apple id først. Istedenfor at datteren lagde en helt ny apple id begynte hun å endre på min stemors id (dette har jeg fått bekreftet ved at apple support chat sjekket hvilken navn appleiden var koblet til nå, og det var datterens) hun mener at hun ikke endret passord eller noe på den, men min stemors gamle passord fungerer ikke lengre, og det gjør heller ikke det passordet som datteren sier hun har brukt på sin nye id som hun har opprettet.
Har prøvd å tilbakestille passord ved å skrive inn fødselsdato, men feilmelding om feil fødselsdato kommer uansett hvem av dems jeg prøver å bruke.

Er det mulig å helt endre Mail på appleid'en? altså at datteren har endret til sin egen Mail og med nytt passord slik at den på en måte er slettet?
Eller er der noen som har noen andre løsninger på hva som kan gjøres eller hva som har skjedd?
medlem i 175 måneder
 

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron