Linux1 i Polsk Linux blad

Har du noe lurt å dele med oss? NB. Dette er ikke et support forum.

Linux1 i Polsk Linux blad

Innleggav Otsego » ons 29.06.2005 20:40

Vet ikke helt om dette er plassen å skrive om det, men dette var vel den mest riktige plassen. Vel, jeg er på ferie i Polen nå og jeg kjeda meg litt så jeg ville gjerne ha noe å lese. Jeg stakk bort til kiosken og tittet litt mellom bladene de hadde, de hadde ingen Mac-blad (er Mac bruker ^_^) så jeg valgte å gå for et Linux blad (vanlige PC/Windows blad kan brenne). Fant et blad som heta "Gentoo 2005.0" og syntes det ville være litt kjekt å lese det, og lære litt mer om Gentoo. Så jeg begynte å bla litt kjapt gjennom det, og der fant jeg faktisk en reklame for Linux1.no :P Har ikke hatt tid å lese gjennom det ennda og jeg kan ikke ta noe bilde/scan før jeg kommer hjem. Men det ville gjerne være litt kjekt for dere å vite at dere har havna i utenlandsk presse ;)
Sist endret av Otsego den tor 30.06.2005 20:29, endret 1 gang

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Are » ons 29.06.2005 22:07

Jeg ble litt forvirret her. I topic sier du ipod1, men i selve posten sier du linux1. Og når du sier reklame mener du at siden ble nevnt i en artikkel eller?
Mac1.no ble forresten nevnt i Adressavisen for et par uker siden, angående noe om iTunes.
medlem i 236 måneder
 

Innleggav ak » ons 29.06.2005 22:42

Tøft :) uansett om det er ipod1 eller linux1, dette gleder jeg meg til å se scannet versjon av.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Otsego » tor 30.06.2005 20:29

Sorry folkens, var dødens trøtt den dagen. Er Linux1 det er snakk om her ja :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 


Returner til Tips og triks / Favoritter



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron