Våre sider er oppdatert

Har du noe lurt å dele med oss? NB. Dette er ikke et support forum.

Hva kan Leira linuxforening gjøre for miljøet?

Lage bildedemonstrasjoner og hjelp for bruk av programmer!
3
38%
Formidle flere brukbare lenker!
3
38%
Oversette howto til Norsk!
2
25%
Kunne du/dere tenke dere å sende oss tips!
0
Ingen stemmer
 
Antall stemmer : 8

Innleggav kaffetrakter » tor 15.12.2005 12:29

Det er vel tvilsomt om det er noe poeng å si noe mer om utseendet... MEN jeg må si meg 100% enig med olear.

Skal man vinne frem med målet sitt som for denne siden ser ut til å være
"Bekjemp Microsoft med alle lovlige midler"

så burde man kanskje forsøke å se litt proffere ut iallefall :-D

Men om målet med sidene er å fremme kommunistisk tankegods fra 80-tallet så er kanskje utseendet glimrende ;)

Slik jeg forsto tråden så var det et forsøk på å få tips til hvordan sidene kan bli bedre, og da er det vel på sin plass og ta tak i det som er håpløst.....

---------------
Kode: Merk alt
# Bevegelige gif bilder ser amatørmessig ut.
# Tekster med "soft-look" likedan.
# En estetisk god internett side bør ikke inneholde mer en maksimalt 2 forskjellige skrifttyper.
# Antall farger bør også begrenses.


Om du gjør noe med disse punktene og skaffer et orntlig domene navn, og legger inn et navn på siden slik at den blir lettere å "google" så kan dette bli riktig bra. Skal man bekjempe Lillemyk så bør man gi intrykk av å være minst like proff som Lillemyk. Ikke sant?

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav kaffetrakter » tor 15.12.2005 12:42

Når det gjelder lenken "MepisLinux" SÅ synes jeg du heller burde linke til http://mepislovers.org/ i stedenfor den du lenker til ettersom den siden ikke er særlig oppdatert.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav phunk » tor 15.12.2005 17:22

Innholdet er det viktigste, ikke utseende. Jeg synes dere skal legge alt over på en CMS som drupal (forholdsvis enkel måte å gjøre det på= og fortsette med arbeidet. stå på =)

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Forrige

Returner til Tips og triks / Favoritter



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]