Kaffe i PC'n

Generell diskusjon om Linux og fri programvare, ikke et support forum.

Innleggav LuiGi » fre 27.01.2006 17:50

hei Kaffe..

De skermene jeg har, det er noen 15,1toms, så om du får plass til de, så si fra..

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav kaffetrakter » man 30.01.2006 22:18

Ja nå sitter jeg med den nye Dell Inspiron 630m. Takk for all hjelp og forslag. Men jeg hadde ganske tidsnød når det gjaldt å få et system opp. Holder nemlig på med en artikkel mm. Fant ut at det uansett hvor mye jeg la godviljen til var det ingen som klarte å matche Dell sine billigste. Nå fikk jeg faktisk Pentium M prosessor, 512MB ram, DVD brenner og Widescreen skjerm for 6000,- Nærmeste konkurrent var vel Elkjøp, men da var det ikke widescreen, Celeron prosessor, 256 MB ram og ikke DVD brenner. Blir liksom litt stupid og velge den da, bare pga. amerikanske lover .....

------------------------

Når det gjelder skjermen på Acer Travelmaten så er jeg litt usikker på om det vil gå å få inn en 15" der. Hvis jeg eventuelt skulle kjøpe backlight. Hvordan kjøper jeg det? Hva slags deler/del er det? Hvordan ser det ut? På dette området er jeg skikkelig grønn. Titta inn bak LCD skjermen, men fant ikke noe som gjorde meg klokere....

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav kaffetrakter » tir 07.02.2006 15:06

kaffetrakter skrev:Hvis jeg eventuelt skulle kjøpe backlight. Hvordan kjøper jeg det? Hva slags deler/del er det? Hvordan ser det ut? På dette området er jeg skikkelig grønn. Titta inn bak LCD skjermen, men fant ikke noe som gjorde meg klokere....


Noen som hadde giddi og svart på det med backlight?

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Forrige

Returner til Generell diskusjon



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]