http://dorull.com/ - Hosting

Generell diskusjon om Linux og fri programvare, ikke et support forum.

Innleggav Kentsig » lør 20.05.2006 23:10

nå snakte jeg om irc kanaler og ikk linux1
medlem i 221 måneder
 

Innleggav corpus » lør 20.05.2006 23:19

Det hjelper vel svært lite når det sikkert er en del her som også bruker lol etc. på irc ;) Det blir jo som å si at vi er teite når vi er på irc, men ikke når vi hjelper deg på linux1.no. Ikke bra...

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Kentsig » lør 20.05.2006 23:23

Uansett en moderator kan stenge tråden jeg har fått host.
medlem i 221 måneder
 

Innleggav trondd » lør 20.05.2006 23:23

Hehe, litt «touchy» her :)

IRC er ikke noen aktivitet jeg bedriver, så jeg skal ikke uttale meg om seriøsitetsnivået på kanaler du frekventerer eller ikke... Men det hørtes bare litt pompøst og selvhøytidlig når du omtalte deg selv som « [...] seriøs bruker av irc [...]». Værre var det ikke.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav corpus » lør 20.05.2006 23:32

Hehehe :-D Jeg har vel brutt et lite prinsipp i dag; "Don't feed the trolls!!" Beklager hvis jeg har fornermet/såret deg Kentsig.

Fint at du har fått deg en host!

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav jtopland » lør 20.05.2006 23:51

Bruker selv tid på IRC. Anbefaler #linuxhelp.no på efnet. Synes IRC er bra for rask hjelp. Finnes vel bortimot kanaler for f.eks. alle programmeringsspråk; #c, #java, #php, #javascript, osv.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Kentsig » søn 21.05.2006 0:31

Jeg holder meg til gode gamle ircnet jeg..
Men bare steng tråden er dere snille.
medlem i 221 måneder
 

Innleggav olear » søn 21.05.2006 0:43

Trådstarter har tydligvis løst problemet sitt og det er bra. Ser ikke noe behov for å stenge tråden (hvis dere da ikke har planer om å fortsette å "diskutere" hvor seriøst det er med IRC da ;) ).

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav corpus » søn 21.05.2006 0:52

Bare for å tilfredsstille nyskjerrigheten min: Hvorfor bør tråden stenges?!? Det er da ingen her som har gått over streken på noen måte. Ingen drittslenging, rasisme e.l. Man stenger da ikke en tråd uten at det er en *god* grunn for det?

EDIT: Ikke meningen å trolle, men er bare nyskjerrig på trådstarters veldige fokus på å få stengt den o_O

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Forrige

Returner til Generell diskusjon



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]