Samletråd: Linux1 v3

Generell diskusjon om Linux og fri programvare, ikke et support forum.

Samletråd: Linux1 v3

Innleggav ak » fre 11.08.2006 22:30

Her kan versjon 3 kommenteres :) Som sagt er vi ikke helt ferdig enda, det som kommer veldig snart er link til Skype, mere robust innlogging (redirection problemet), bedre varsling av ny melding og et par andre småting. Designet vil også bli myknet litt opp igjen.

Har du feilmeldinger vil vi sette pris på om du registrerer dem på http://bugs.linux1.no eller ihvertfall tar en titt for å se om vi vet om den fra før. For å se hvilke som er der bruker du "guest" som brukernavn og din epost-adresse som passord.

Hvis noen lurer på hvorfor vi ikke tester utførlig i mange måneder før vi lanserer så har det med å gjøre at vi har flere sider som må klaffe og et par folk, som studerer og jobber i tillegg, som arbeider med dette. Det er sjelden vi alle har anledning til å jobbe konsentrert med sidene.

Spesielt takk til admin, thomasb, Martin og Åsmund på Mac1 :)

ps. bugs.linux1.no kjører Bugs, skrevet av zegenie (som er bruker her). Fri, norsk programvare.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Samletråd: Linux1 v3

Innleggav Snuppiscnapp » fre 11.08.2006 23:00

Grattis med "ny" side. Mitt førsteinntrykk er meget positivt, jævelig bra jobbet gutter!
medlem i 214 måneder
 

Innleggav Pitmairen » fre 11.08.2006 23:14

Veldig bra, jeg likte den nye siden. :-D

Fant en liten feil i galeriet da, hvis jeg ser på et bilde så kommer teksten på den ene siden over bildet. Og en til, hvis jeg går inn på Desktop-GNOME kategorien, så er det et stort screenshot som ser ut som om det ikke skal være der, det ligger over mange av de små. Dette er da i Opera 9.01.

Kommer meg heller ikke inn på http://bugs.linux1.no kommer bare til framsiden.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav ak » fre 11.08.2006 23:19

Takk Pitmairen, bugs.linux1.no er fikset, jeg endret en ServerAlias i siste liten, slik man aldri skal gjøre.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Fivel » fre 11.08.2006 23:29

Heisann :)

Dere driver stadig med nye ting; det er flott :)

Prøvde å registrere meg på bugs.linux1.no, men sliter litt. Får validerings-lenke på mail, men får "Du tastet feil aktiveringskode" når jeg prøver å aktivere. Er det jeg som er dum eller... ?

-Five|

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav ak » fre 11.08.2006 23:32

Nei, det var noen andre som sa det samme. Jeg testet nettopp med ny bruker og det gikk greit, så det er litt rart.

Du har blitt aktivert manuelt, jeg skal se på koden.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Fivel » fre 11.08.2006 23:34

Nope, får fremdeles

"Kontoen din er ikke aktivert ennå. Før du kan logge inn, vennligst besøk aktiverings-lenken, som ble sendt til den epost-konten du brukte under registreringen."

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav ak » fre 11.08.2006 23:39

Greit, da ser heller ikke søkefunksjonen på ikke-aktiverte brukere ut til å fungere :) mere bugs på bugs.linux1.no enn på linux1.no

Til andre som måtte lese dette: Jeg setter det nå slik at dere blir aktivert med en gang, dere kan blåse i eposten. Fivel: Din er også aktivert, nå.

Velkommen tilbake btw :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Fivel » fre 11.08.2006 23:44

Jepp, ak, nå virker det.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav KillYou » lør 12.08.2006 0:16

digger den nye "look'en" her på linux1 bra jobbet:D
medlem i 214 måneder
 

Innleggav saxin » lør 12.08.2006 0:27

Ble veldig bra dette! Noe uvanlig var det, men jeg blir nok vandt til det fort. Flott jobb, stå på! :-)
medlem i 214 måneder
 

Innleggav terjejh » lør 12.08.2006 11:13

Nå har ikke jeg ennå oversikt over alt som er endret, men det visuelle førsteinntrykket ser meget bra ut. I det hele tatt flott at vi har et så bra norsk linuxforum :-)
Måtte logge meg inn med brukernavn og passord på nytt igjen (nettleseren var satt til å huske det), men slik skulle det kanskje være. Printervennligfunksjonen jeg hadde ønsket meg har jeg ikke funnet, så det ønsket ser ut til å måtte stå over til neste revisjon ;)

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav ak » lør 12.08.2006 12:59

Godt du nevnte det: Utskriftsvennlig på forsiden kommer i løpet av 10 dager, eller senere i dag. Jeg hadde bare glemt den :)

I forumet må jeg se en gang til, det tar litt tid å legge inn den modulen og det er litt bortkastet hvis det viser seg at phpBB3 nærmer seg.

Avstanden mellom linjene i forumet ser det også ut som om vi skal justere.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav deimos » lør 12.08.2006 13:27

Spitzy og fresht utseende nå ja :)
Liker det nye meget godt.
medlem i 212 måneder
 

Innleggav terjejh » lør 12.08.2006 13:34

ak skrev:Godt du nevnte det: Utskriftsvennlig på forsiden kommer i løpet av 10 dager, eller senere i dag. Jeg hadde bare glemt den :)

Takk for det, det var raskt ekspedert.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Neste

Returner til Generell diskusjon



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron