Bildelenker på Linux1 til bildr.no

Generell diskusjon om Linux og fri programvare, ikke et support forum.

Bildelenker på Linux1 til bildr.no

Innleggav kribjo » fre 04.12.2009 11:28

Hei.

Linux1 har blitt et veldig bra "oppslagsverk" for alle typer Linux spørsmål, syns ihvertfall jeg. :-) Jeg er i ferd med å bytte fra 32-bit til 64-bit og har søkt på forumet rundt forskjellige kompabilitetssaker. I den sammenheng fant jeg bl.a. denne linken ang BankID.

viewtopic.php?f=229&t=222657&start=0&st=0&sk=t&sd=a

I dette innlegget ligger det en skjermbilde-link man kan klikke på som bringer deg til bildr.no for å vise skjermbildet i full størrelse. Men det er ikke noe skjermbilde å vise.
Jeg har vært ute for dette tidligere også. Har skjermbildene på bildr.no en begrenset levetid?

Bjørn

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Bildelenker på Linux1 til bildr.no

Innleggav moma » fre 04.12.2009 20:23

Hei,
Jeg har opplevd det samme. Tror nok at bildr.no har tidsbegrensning paa 3 mnd. Mulig at linux1 severen kunne lese (wget ....) alle refererte bildefiler fra bildr.no. hjelper det aa lese bildet i ny og ne?

Forresten, har du testet bankid med OpenJdk java?
viewtopic.php?f=427&t=233178&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Jeg synes bankid fungerte bra med'n. Punkt 7) av futuredesktop.org guiden vil hjelpe med Flash osv.

Jeg finner ikke lenger gode grunner til aa kjoere 32 bit linux, utenom disse duppedittene som denne Android enheten.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: Bildelenker på Linux1 til bildr.no

Innleggav ak » lør 05.12.2009 13:02

Hm, vi har skrevet 3 måneder. Men i realiteten så skal det være slik at vi kun sletter bilder som har blitt sett mindre enn 3 ganger etter 3 måneder. Dette fordi svært mange laster opp og glemmer å kopiere lenken på kvitteringssiden, gjerne tre fire ganger på rad.

Jeg skal prøve å finne ut hva som har skjedd med disse, pga volumet har vi dessverre ikke et historisk arkiv.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til Generell diskusjon



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron