rEFIt vs/eller rEFInd For Dual Boot??!! Linux/Mac

Forumet hvor ingen spørsmål er dumme, eller hvis du har et Linux- og BSD-relatert spørsmål som ikke passer i kategoriene nedenfor.

rEFIt vs/eller rEFInd For Dual Boot??!! Linux/Mac

Innleggav K.D.G » man 29.04.2013 19:08

MacOS 10.6.0 eller 10.6.8 eller MacOS 10.7.0 eller 10.7.5 - System :-/
rEFIt eller rEFInd - Boot Hjelper Manager :-/

Disk.2 = 50GB MacOsX Ferdig mac installert :-)
& 200GB DOS.FAT for Windows Bakups fra andre Macers bootcamp ;)

Disk.1 = for Linux SSDDisk hoved OS for bruk
Disk.3 = for Media/Docs/Musik Filer

Model: MacPro 1.1 (intel)
ModelYear: 2006-(2008)

DVD-ROM: = Defekt :-(
CD-ROM: = Virker :-)

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: rEFIt vs/eller rEFInd For Dual Boot??!! Linux/Mac

Innleggav QtanJ » fre 03.05.2013 20:39

MacPro 1.1 har 32bit EFI. Både rEFInd og rEFIt har støtte for 32 bit.

rEFInd og rEFIt er boot managers* og fungerer ikkje utan 32-bit boot loader**.

rEFInd er under aktiv utvikling, rEFIt er død. Siste versjon av rEFIt kom i 2010. Siste versjon av rEFInd kom 24 april 2013. rEFInd har betre støtte for mange operativsystem og betre automatisk oppdaging av boot loaders. rEFInd har støtte for EFIstub som gjer at du kan starte linux utan anna boot loader mellom. Linux treng boot loader, men ein kan bruka EFI-stub som boot loader dersom ein brukar rEFInd.

Begge støtter installasjon frå både Mac OS X og linux.

Eg brukar 64-bit moderne UEFI 2.x og har ingen erfaring med 32-bit mac-efi, men ut frå det som står her og her vil eg tru at rEFInd har alle fordelene til rEFIt, pluss ein del fleire. Dersom du finn ein tutorial der ein installerer rEFInd frå OS X, tenkjer eg det burde vera trygt. Eg veit om eit linuxprogram som er direkte farleg å bruka.


* boot loader = det som startar operativsystemet. Alle operativsystem som støtter xEFI har ein oppstartslastar.
**boot manager = meny der ein kan velje mellom ulike operativsystem.

PS: Eg skriv boot loader i staden for oppstartslastar og boot manager i staden for oppstartshandterar fordi det er forskjell på dei og eg er usikker på om det er forståeleg kva som er kva når eg omset det til norsk.
medlem i 209 måneder
 

Re: rEFIt vs/eller rEFInd For Dual Boot??!! Linux/Mac

Innleggav K.D.G » tir 17.12.2013 0:06

har du noe goode linke til hvordan installer "rEFInd" på Linux? :) , Gjerne fra CLI(Command Line)+ Oppest av denne "boot manager"

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 


Returner til Hjelp! / Hvilken distribusjon? / Usortert



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere