Hei.
Har nå ringt i 3 uker i strekk. Ringt en gang hver uke og jeg har spurt om å få tilbakemelding samme dag eller dagen etterpå. Ingen av gangene har kunebehandler spurt om å ringe meg tilbake.
Jeg har bedt om å oppgradere bredbåndet mitt til "Turbo" som ikke har gått noen av de 3 gangene.
Første gang: Ringte inn og spurte om oppgradering. Snill og hyggelig fyr sa at det var greit og det ville være oppe klokken 20:00 samme kveld.
Dagen derpå gikk jeg på nettet og bestillte turbo fra minside på telenor.no.
Uken derpå: Det var ingen endring så jeg ringte å klagde, fyren fortalte meg at det var fordi at det var snakk om at en montør måtte bort å endre noe i sentralen og at det kunne ta opp til en uke før noe skjedde. Han sa også at begge mine bestillinger var annulert uten at han visste hvorfor og hvorfor INGEN sa ifra???
Jeg ventet da en uke og ringte: Nei, det var ikke snakk om at noen måtte endre i sentralen fordi jeg hadde en ny sentral hvor telenor stillte allt inn fra "basen" så det var bare tull at en montør måtte opp. Og han lovte å ringe meg opp igjen samem dagen, jeg spurte om bekreftelse på at han skulle ringe også før jeg la på og om navnet hans. Som han sa så uklart før han la på at jeg ikke fikk det med meg! *irritert*.
Men det jeg har erfart er at telenor kundeservice lyger for å gjøre kundene blide. Den 3dje og den første jeg snakket med utga info som sier meg at det er en ny sentral og det tar bare en dag før ting er oppe.
Og dere har ALDRI ringt meg opp for noenting i forhold til get, tele2, onecall som alle har ringt meg opp når dem har sagt det! Dette er UTROLIG dårlig av dere.
Samtidig ser jeg NÅ at det har skjedd en endring på modemet mitt til "premium". Jeg bestillte TURBO og gjorde det klart for han 3dje jeg ringte opp. Han har ikke gjort noe bedre.
Samtidig har jeg og testet hastigheten og får bare 5mb i hastighet (Akkurat samme som før!)
Dette har ført til ganske høy telefonregning for meg å ringe dere frem og tilbake da dere ALDRI ringer meg tilbake.
Samtidig har jeg og utrolig dårlig erfaring fra deres kundeservice på 05000. Og syntes det blir for dumt om dere fakturerer meg for noe som helst for de månende jeg har stresset meg i hjel med dere.
Jeg hadde også mye problemer med flyttingen da dere faktisk flyttet "Ole Mellomnavn Nordmann" sin ISDN kobling til Andebyveien 5 istede for min ("Ole Nordmann") sin ADSL. Jeg fikk da en telefon fra Relacom (som faktisk husket å ringe meg opp! Lær av dem!) om at det var en montør heime hos meg og skulle installere ISDN.
Hvorfor skjedde dette? Når jeg brukte deres "flyttehjelp" på nettsiden, skrev inn fødselsnummer og all informasjon. Men så klarte faenme dere å flytte FEIL person?
Etter alt dette vil jeg si at det blir for dumt om ikke dere bøyer dere i støvet og unnskylder og forklarer HVORFOR så mye feil har skjedd?
Jeg vil også sendt denne e-posten til forbrukerinspektørene, samtidig ønsker jeg et svar fra deres sjef om dette. Ønsker IKKE svar fra en kundebehandler ved telenor kundeservice. Jeg vet jo hva svaret er allerede: "Vi kommer tilbake til deg"..
Idiotisk
Hei, og takk for din henvendelse!
Ditt abonnement har nå blitt endret til Turbo 8.
Vi beklager at dette ikke har blitt utført tidligere. Din neste faktura vil inneholde et fratrekk på kr 100,- for å dekke samtalepriser for å ta kontakt med oss i det siste.
Vi håper samtidig du vil hjelpe oss med å bli bedre kundebehandlere. Det kan du gjøre ved å svare på noen spørsmål på følgende link: https://www.questback.com/telenorkundes ... 3hlpiq8z8/
Svarer du, kan du være en av fem som får kr 500,- i reduksjon på fakturaen.
Vår referanse XXX
Ha en riktig fin dag!
Med vennlig hilsen
XXX XXX
Telenor Norge AS
Returner til Nettverk / Sikkerhet
Registrerte brukere: Google [Bot]