Svak lysstyrke på skjermen

alt om grafiske brukergrensesnitt (GNOME, KDE, osv.), applikasjoner tett knyttet til disse og multimedia.

Svak lysstyrke på skjermen

Innleggav ceccaaan » tor 22.05.2008 13:04

Har nettopp oppgradert til Ubuntu 8.04 - Hardy Heron, og har nå problemer med at lysstyrken på skjermen senkes til det minste nivået hver gang jeg restarter.
Lyset må skrus opp manuelt.

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Svak lysstyrke på skjermen

Innleggav smyrman » tor 22.05.2008 19:06

Er det ein laptop, eller ein stasjonær PC?
Dersom laptop: Skjer det også når du starter PC-en og er tilkopla straum?

Dersom det er ein laptop, antar eg at det er power-save deamonen(powernowd) som skrur ned lysstyrken din. Ein skjerm som står på med full lysstyrke, drar ganske mykje straum.

På denne linken står det litt om lysdimming (men eigentleg mest om straumsparing):
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=ubuntu_battery_life&num=1

Personlig bruker eg cpufreqd til å justere min lystyrke (og skallere min CPU) og alt det der, men den krever at man er villig til å redigere filer i tekst. Då kan man få lysstyrken til å foreksempel gå ekstra lavt ned, når det er lite batteri igjen. Dersom dette skulle være av interesse, finn du meir om dette her:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=394911
og her:
http://www.go2linux.org/how-to-configure-cpufreqd

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Svak lysstyrke på skjermen

Innleggav ceccaaan » tor 22.05.2008 19:16

Det er en laptop, og skjer også når den er tilkoblet strøm. Har nettopp oppgradert fra 7.04? til heron, og det var da problemene dukket opp. Noe jeg kan skrive i terminal for å endre på lysstyrken ved oppstart tilkoblet strøm?

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Svak lysstyrke på skjermen

Innleggav smyrman » fre 23.05.2008 21:02

Det finnes fleire alternativ..

For å endre lysstyrken i kommandolinja:
På min pc, kan eg køyre denne linja i eit shell (bytt ut 5 med eit anna tall om du vil):
Kode: Merk alt
sudo echo 5 > /proc/acpi/sony/brightness


For å gjere dette ved oppstart kan du legge overståande linje inn i eit script som køyrer ved oppstart, tildøems /etc/init.d/rc.local

Så vidt eg veit, kan backlight innstillingane i nye ubuntu også endrast gjennom /sys/class/backlight/..., men eg er dessverre ikkje kjent med alle detaljane..
EDIT: Eg trur du kan bruke overståande kommando, men bytte ut fila du køyrer den på:
Kode: Merk alt
sudo echo 5 > /class/backlight/acpi_video0/brightness

kjør gjerne ein ls på /class/backlight og sjekk kva mapper som ligg der. Du kan også prøve denne:
Kode: Merk alt
sudo xbacklight -set 50

EDIT SLUTT.

For å endre lysstyrken litt meir dynamisk:
Eg bruker cpufreqd til å justere min lysstyrke (og sjølvsagt skallere cpuen). For å installerere cpufreqd, gjer du følgjande:
Kode: Merk alt
sudo aptitude remove powernowd
sudo aptitude install cpufreqd

(For å reversere denne endringa, er det berre å fjerne cpufreqd og reinstallere powernowd)

Man setter opp cpufreqd simpelthen ved å endre fila /etc/cpufreqd.conf.

cpufreqd fungerer ved at den aktiverer ulike "governors" ved ulike "events". Tildømes kan den velge å aktivere governoren Preformance når du er tilkopla straum, og Powersave når du ikkje er det.

På min pc, vert lysstyrken endra av dei linjene det står
Kode: Merk alt
#exec_post=echo 5 > /proc/acpi/sony/brightness

CPU frekvensen vert endra der det står minfreq/maxfreq..

Bug på launchpad
Det er ikkje til serleg stor hjelp det som står der, men eg fant denne bugen på launchpad som har vore aktiv siden 2005 og fram til 2008:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/linux-source-2.6.15/+bug/12637
Sist endret av smyrman den lør 24.05.2008 12:09, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Svak lysstyrke på skjermen

Innleggav ak » lør 24.05.2008 4:06

Hvordan laptop er det?

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Svak lysstyrke på skjermen

Innleggav segamw » tor 04.09.2008 3:34

Her har du en sannsynlig løsning:

$ find /proc -name "*brightness*";

finn ut hvilken av brightnessfilene (om det er flere) som inneholder tall o.l. (cat hver og en av dem)

i /etc/rc.local:
echo 100 > filen du fant tidligere.

Det skal "slå på lyset" hver gang du booter.
medlem i 187 måneder
 


Returner til Skrivebord / Multimedia



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron