Problemer med Emerald Theme Manager

alt om grafiske brukergrensesnitt (GNOME, KDE, osv.), applikasjoner tett knyttet til disse og multimedia.

Problemer med Emerald Theme Manager

Innleggav Arv3 » tor 10.07.2008 23:44

Hei! Jeg kjører Fedora 9 på min litt elder HP maskin. Jeg har installert Compis Settings Manager og Emerald Theme Manager. Cube ol fungere, men når jeg skal bytte theme i Emerald, så får jeg problemer. Jeg laster ned themes ifra gnome-look.org og importerer dem, men det er ikke noen jeg får til å fungere, det er ikke noe som skjer. Jeg bruker 0.7.2 av Emerald theme Manager og 0.7.6 av Compiz.

Er det noen som har ideer på hvordan dette løses?

Mvh
Arve Vestavik

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Problemer med Emerald Theme Manager

Innleggav omaha » fre 11.07.2008 0:38

Mulig at "fusion-icon" kan hjelpe deg ved at du kan restarte compiz og/eller emerald osv. Vet ikke hvor den ligger i Fedora, så du må nesten titte i repoene selv.

Dersom du har KDE 4-versjonen kan den være litt problematisk alt ettersom hvilken versjon av KDE 4 du kjører. Har ingen utbroderende kommentarer desverre.
medlem i 204 måneder
 

Re: Problemer med Emerald Theme Manager

Innleggav Draemora » fre 11.07.2008 2:25

For å være ærlig, jeg tror jeg liker metacity bedre i GNOME, kanskje fordi jeg har en rutine inne på den...
medlem i 201 måneder
 

Re: Problemer med Emerald Theme Manager

Innleggav Arv3 » lør 12.07.2008 0:25

Okai, kjører ikke KDE 4, men GNOME..

Men å installere et gammelt skjermkort i Gentoo, for å få til Compiz ol i Gentoo, kan dette by på mange problemer?

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 


Returner til Skrivebord / Multimedia



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]