skrivebord på asus eee med windows?

alt om grafiske brukergrensesnitt (GNOME, KDE, osv.), applikasjoner tett knyttet til disse og multimedia.

skrivebord på asus eee med windows?

Innleggav Snurrebart » tor 21.07.2011 13:03

Noen som vet hvordan jeg kan sette desktop bakgrunn på en asus eee maskin med windows? Hvis noen kan hjelpe meg hadde det vært gull!
medlem i 152 måneder
 

Re: skrivebord på asus eee med windows?

Innleggav geirergoy » tor 21.07.2011 13:25

Min Asus eee har Windows XP.
For å endre skrivebordsbakgrunn må du høyreklikke et tilfeldig sted på bakgrunnsbildet, velge Egenskaper og deretter Skrivebord.
Dette er helt normal prosedyre i Windows XP, uansett om du har Windows XP eller noe helt annet.


Hvis du har Win 7 vet jeg ikke hvordan.

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Re: skrivebord på asus eee med windows?

Innleggav hanspb » tor 21.07.2011 18:12

Og hvis du har Windows 7 Starter så går det ikke. Det er en av begrensningene i Starter.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: skrivebord på asus eee med windows?

Innleggav viking60 » tor 21.07.2011 18:29

Når vi først er inne på mer eksotiske OS; hva er Windows starter?
Det fungere greit på Windows 7 ultimate (personalize).

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: skrivebord på asus eee med windows?

Innleggav geirergoy » fre 22.07.2011 6:24

Windows 7 Starter
Windows 7 Starter is the edition of Windows 7 that contains the fewest features. Windows 7 Starter is only available in a 32-bit version. The Windows Aero theme is not included in this version. The desktop wallpaper and Visual Styles (Windows 7 Basic) are not user-changeable. Microsoft originally intended to restrict the edition to running 3 simultaneous applications but this limitation was dropped.[6]
This edition is available pre-installed on computers, especially netbooks, through system integrators or computer manufacturers using OEM licenses.[1][7][8]




Fra Wikipedia

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Re: skrivebord på asus eee med windows?

Innleggav Snurrebart » man 25.07.2011 10:51

Er windows 7 starter så ja det funker ikke med bare høyreklikking.
Er ikke kjempekrise ettersom det bare er "internetmaskina" mi, men hadde vært kult om det gikk ann.
Jeg vet at det er folk som har klart det, men har ikke funnet noen bra "oppskrift" på det.
medlem i 152 måneder
 


Returner til Skrivebord / Multimedia



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere