engelsk/norsk ordbok.

Annen programvare du prøver å kjøre under Linux, inklusive WINE

Re: engelsk/norsk ordbok.

Innleggav endref » ons 28.05.2008 10:10

Einaste problemet no er at eg må skrive inn brukernavn og programkoden hver gang jeg starter programmet. Det blir av en eller anna grunn ikke lagra. Er det noen som har noen formening om hvorfor?
medlem i 191 måneder
 

Re: engelsk/norsk ordbok.

Innleggav endref » ons 04.06.2008 20:53

Jeg fant ut at det har bare blitt innstallert en demo versjon av 7.1 som jeg innstallerte. Engelsk-norsk og norsk-engelsk funker fint (bare at jeg må skrive inn brukernavn og programkode hver gang jeg starter programmet).

Men av en eller annen grunn blir ikke brukernavn og programkode lagret for hver gang jeg skriver det inn.
Og siden det har blitt installert en demo versjon som varer i 30 dager, så er det tydelig at koder og slikt ikke blir lagret. Når jeg innstallerte så fikk jeg heller ikke opp noen dialog der jeg kunne skrive inn brukernavn, programkode og ordbokkode, så det er nok her problemet ligger. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få fikse det.

Har prøvd å legge inn kode i filen user.reg som ligger i wine-mappen, men det funket heller ikke.

Er det noen som har noen tips?
Dere som fikk 6.4 og 7.1 til å funke, hva gjorde dere?
medlem i 191 måneder
 

Re: engelsk/norsk ordbok.

Innleggav JanErikHiim » tor 05.06.2008 15:14

Jeg installerte Clue 6.4 i wine. Hadde registreringskode, og har engelsk, norsk, tysk, fransk og spansk ordbok.
Installeringen gikk akkruratt som det går i windows. Helt knirkefritt. Hentet alle ordbøkene som var tilgjengelige iht reg koden.
Har virket helt fint.
Kanskje du skal prøve og avinstallere og installere på nytt med evt den koden du har kjøpt?

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: engelsk/norsk ordbok.

Innleggav emh » ons 18.11.2009 5:12

medlem i 173 måneder
 

Forrige

Returner til Annen programvare / Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]