Thunderbird!

Annen programvare du prøver å kjøre under Linux, inklusive WINE

Thunderbird!

Innleggav Raven80 » tir 31.08.2010 10:56

Hei!

Har et problem med thunderbird 3.1! jeg får ikke til å sende mail men jeg får til å ta imot mail. Problemet kom for noen dager siden når jeg skulle sende en mail. Får en feil melding den lyder slik:

Sending of message failed.
The message could not be sent because the connection to SMTP server mail.xxx.no timed out. Try again or contact your network administrator.

Har aldri vært borti dette før!
Har også prøv å fjerne thunderbird og lagt det inn på nytt! Men samme problem! Bruker mailen mye så dette er håpløst.

Noen som har et tips? :-D
medlem i 200 måneder
 

Re: Thunderbird!

Innleggav viking60 » tir 31.08.2010 12:26

Høres ut som om du bør ta kontakt med din ISP.

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: Thunderbird!

Innleggav Brakkvatn » tir 31.08.2010 15:33

Det er mulig e-postleverandøren din har endret vertsnavn for e-posttjeneren, eller endret krav til kryptering. Som viking60 sier her, så er det sikkert greit å sjekke med e-postleverandøren din. Kanskje de har skrevet noe på hjemmesiden sin?

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Thunderbird!

Innleggav singer » søn 21.10.2012 13:34

Ok fungerer.

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Thunderbird!

Innleggav Charliefoxtrot » søn 06.10.2013 11:10

Fikk ikke med meg at valget for sletting av mail fra server er default(!) avhuket 14 dager da jeg satte opp Thunderbird. Det vil si at alle mail eldre enn 14 dager på hotmail-serveren nå er slettet.

Finnes det en enkel må jeg kan få de tilbake hotmail igjen som ikke innebærer å videresende de til meg selv i Thunderbird?
medlem i 221 måneder
 

Re: Thunderbird!

Innleggav ak » tir 08.10.2013 22:25

Lag heller nytt emne, men siden vi er her og det har litt nyhetsverdi:

Hotmail har visst fått IMAP-støtte, som betyr at du kan kopiere til og fra mapper på serveren:

http://techcrunch.com/2013/09/12/micros ... evelopers/

Så hvis det fungerer som ordentlig IMAP så kan du bare sette opp en ny IMAP-konto og så dra epostene fra den lokale mappen tilbake til serveren.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til Annen programvare / Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron