Kernel Panic. Hvordan få tilbake innhold i harddisk

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

Kernel Panic. Hvordan få tilbake innhold i harddisk

Innleggav Konvertitt » ons 29.03.2017 20:30

Hei
Jeg startet tidligere en tråd om feil på min Imac.
https://mac1.no/forum/viewtopic.php?f=106&t=301248

Jeg har fått en kernel panic og den går i omstart hele tiden. Jeg har har klart å komme til vinduet der jeg kan velge å gjenopprette fra time machine, men den finner ikke noe gyldig time machine innhold. (Dette er ganske frustrerende da jeg har hele bildebiblioteket på imacen med backup via time machine på ekstern harddisk) Vær snill å se bildene jeg har lagt inn i den tidligere tråden.

Jeg lurer på om jeg kan gjøre følgende for å komme meg videre uten å slette alt på Imac:
Jeg har laget et boot usb med el capitan. Jeg lurer på om jeg kan boote med denne og samtidig ha en annen tom usb i enn port og installere el capitan på denne usb. Hvis dette virker vil jeg kanskje kunne komme inn i harddisken som ligger på imacen og hente ut bildebiblioteket.
Er dette mulig?
medlem i 172 måneder
 

Re: Kernel Panic. Hvordan få tilbake innhold i harddisk

Innleggav Morse » man 10.04.2017 2:45

Hvis du booter fra El Capitan-pinnen, kan du installere på en annen tilkoblet USB-pinne eller disk, ja. Du vil evt trenge en 16 Gb pinne for å få litt armslag til eventuelle reparasjons/recovery-programmer, samt fremtidige oppdateringer.

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron