olear skrev:Det er jo standard Google Adsense tar jeg ikke feil, den lever sitt eget liv.
Ser ikke problemet med Windowsreklame, hva om det var Apple? er det like gale? Hvis ikke, hvorfor?
Eg meiner det er feil når ei linux side reklamerer for det man kan sjå på som "hovedfienden". Eg føler det sender ut eit galt signal til nye brukarar når det første dei får sjå på linux1.no er ein Microsoft reklame.
Sjølv om dette er ein google-ads reklame, så betyr ikkje det at den ikkje kan tilpassast.
Competitive Ad Filter gjær det mogleg å filtrere ut enkelte annonsørar, som til dømes Microsoft.
Eg veit sjølvsagt at i1 også har sida mac1.no, og at det derfor hadde vore meir logisk å reklamere for Apple. Personleg er eg ikkje nokon større fann av Apple enn eg er av Microsoft.
Eg liker Microsoft svært dårleg på grunn av måten dei sikrar sin gode marknadsposisjon ved ikkje å følgje standardar og ved å ha ein dårleg marknadsetikk. Eg liker Apple dårleg for måten dei låser ned sine produkt med DRM. ( Defective by Design
)
Men slik er det vel med oss FSFere.. litt meir fanatiske enn andre..