Creative Zen - Firmware Ploblemer

Creative Zen - Firmware Ploblemer

Innleggav MariusEriksen » fre 02.01.2009 14:35

Hei. Jeg har en Creative Zen 8GB som nylig klikkt, og jeg må derfor legge inn nytt firmware. Problemet er at jeg ikke finner noe Linux vennelig, så jeg lastet ned .exe filen.

Når jeg skal starte installasjonen står det at mp3-en ikke er koblet til, og at jeg skal gjøre dette. Noen som vet åssen jeg kan legge inn nytt firmware?

Kan vel legge til at WMP 10+ er et av requirmentsa for å installere.
medlem i 197 måneder
 

Re: Creative Zen - Firmware Ploblemer

Innleggav ceetux » lør 03.01.2009 3:23

Dette er sikkert ikkje beste forumet å poste om desse problema, men sidan eg har vore borti litt av det same så skal du få nokre tips...

Men først: Du skriv ikkje kva modell du har!? Er mange Zen-modellar.

I kor stor grad har spelaren "klikka"? Kva skjer når du skrur den på? Kan du bruka den til noko som helst? Kva gjer deg sikker på at den vil fungere om du skiftar firmware? Du er vel klar over at alle songar som ligg inne på spelaren vil forsvinne ved firmwareoppdatering?

Veit du kva firmwareversjon du har frå før? Er det ein versjon utan MTP-støtte? (typisk versjon 1.xx i staden for 2.xx e.l.)

Du bør óg skrive kva slags windows-versjon du nyttar når du prøver å oppdatere. Har du til dømes ein spelar utan MTP-firmware kan du utelukkande bruke Windows XP (med WMP10+) for å oppdatere firmware. Ikkje 2000 eller Vista eller Mac eller (gud forby) Linux. Møkkaopplegg.

Men sjølv om du har prøvd med XP og sjølve spelaren er tilstrekkeleg i orden, så kan det hende at det ikkje er nok berre med exe-fila for firmwareoppdatering. Det kan godt vere at du óg treng ein drivar frå sidene til Creative for å kunne kjenne igjen spelaren (kan stemme med det du skriv om at spelaren "ikkje er kobla til"). I verste fall treng du óg det fæle overføringsprogrammet/biblioteket (Creative Media... eitelleranna), men slik eg hugsar det var det for å gjere backup av songar at eg måtte lasta ned dette (måtte ha eit anna program i tillegg, Nomad Jukebox plugin trur eg det var, for å få til backup). Pass på at du lastar ned rett versjon av drivaren/programvaren slik at den passar til den noverande firmwareversjonen på spelaren din og til ditt Windows OS, dei ligg hulter til bulter på nedlastingssida. Streva sjølv med ein Creative-spelar og då meiner eg å hugse at eg måtte installere drivaren for å få oppdatert frå v1 til v2 av firmware.

Til slutt: Dropp å leite etter fornuftig dokumentasjon på Creative sine sider, der var det ingenting nyttig då eg streva med dette.
medlem i 201 måneder
 

Re: Creative Zen - Firmware Ploblemer

Innleggav Draemora » lør 03.01.2009 5:03

Creative har kun støtte for Windows XP & Vista, så hvis du vil oppgradere firmware må du nok bruke en av de plattformene, med mindre det finnes en uoffisiell hack for linux.
medlem i 201 måneder
 


Returner til Ubuntu



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron