App underveis trenger ferdigstilling av utvikler! Kan betale

App underveis trenger ferdigstilling av utvikler! Kan betale

Innleggav tonjenordmo » fre 20.03.2015 15:40

Hei,

jeg tillater meg å utlyse et ønske om samarbeid med en apputvikler i dette forumet . Jeg har en svinegod ide til en app som jeg skrev en prosjektplan på og sendte til tre middels store, norske apputvikler-firma for et par år siden. To av dem ønsket å utvikle appen mot en prosent eierandel. Jeg valgte ett av firmaene og fikk laget en "dummy" av appen, men det tok så lang tid, jeg ble stadig nedprioritert, så jeg avsluttet samarbeidet med dem etter ett år. Jeg ønsker nå å finne en ny utvikler som enten vil få 50/50 eierskap i appen, eller jobbe på liten oppdragssum mot en prosentandel som avtales.

Alle jeg forteller om ideen til, elsker den, og jeg klarer ikke å bare la den ligge. Har noen mulighet til å hjelpe meg med å lage appen helt ferdig? Jeg har et lite budsjett på ca 20 000 kr, og har laget alt innhold selv. Det er bare tekstuelt innhold. Appen er en blanding av en dating-app og en quiz. Ta kontakt dersom dette kan være interessant for deg, eventuelt om du vet om noen som kan være interessert? Mvh Tonje Nordmo, tlf 942 44737
medlem i 108 måneder
 

Returner til Stillinger og tjenester



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron