Tilfellet Assange


Re: Tilfellet Assange

Innleggav omaha » man 20.12.2010 16:55

Det er lekkasjer fra Wikileaks som skal stanses - ikke lekkasjer fra åklagare eller antatt fornærmede. Neppe tiltalte som lekker i dette tilfellet.

Så kan man tenke sitt om kvinner som aktivt oppsøker kjendiser, overnatter med de, mener seg utsatt for straffbare overgrep - og velvillig deltar i sosial omgang med samme kjendis i etterkant av påståtte overgrep.

Spør du meg er det eneste som ikke er merkelig i den saken at de har byttet åklagare flere ganger - og sågar jurisdiksjon/domstol.

Rikelig grobunn for skepsis altså. 8-)
medlem i 205 måneder
 

Re: Tilfellet Assange

Innleggav viking60 » man 20.12.2010 18:10

Ja det må da gå an å sperre kontoene og stoppe Mastercard og VISA overføringer til the Guardian?

Jeg antar at det er forskjell på nyhetslekasjer. Jeg må jobbe litt med å se forskjellen på de populære og de upopulære.
Det er jo kun de som trykker de upopulære som kan straffes?

Jeg kan ikke se at svensk rettsvesen har mye å være stolt av her. Sliter faktisk med å forstå hva han er beskyldt for - er det at han har ødelagt et kjede?

Minner meg om en sak i Norge for en del år siden da 8 mann sto tiltalt for massevoldtekt.
Det viste seg at den fornærmede dame det her er tale om ble kontinuerlig voldtatt - gikk ut og kjøpte sigaretter i "pausen" - og gikk inn igjen slik at voldtekten kunne fortsette. :-D

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Forrige

Returner til Blogginnlegg (Linux1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]