Nytt "Humble bundle" med 5 Linux spill

Nytt "Humble bundle" med 5 Linux spill

Innleggav MrKane » fre 17.12.2010 10:13

For en tid siden var det et tilbud fra noen Indie spill utviklere som gikk på at du kunne få kjøpe deres spill for en pris som en selv bestemte.

Nå fikk jeg ikke med meg det tilbudet før det var for sent, men denne gangen har jeg fått handlet.

Det spesielle er ikke bare at du selv bestemmer hva du vil betale, men også at du kan bestemme om pengene skal gå til veldedig virksomhet eller til utviklerne. Eller om du vil fordele det mellom dem

Da er 5 (for meg) nye linux spill klarer for installasjon i helgen. Det blir trivelig å vise til barna :-)

For de som måtte være interessert så finnes tilbudet på : http://www.humblebundle.com frem til ca. 23.12

Når dette skrives har de passert 110.000 som har kjøpt pakken. En av de morsomme saken er at Linux brukerene er villige til å betale mer en Mac og Windows brukerne. Det er ser også ut til å være noe større omsetning på Linux brukere en Mac brukere.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Kjøpte de jeg og nå. Tror

Innleggav nc » søn 19.12.2010 1:04

Kjøpte de jeg og nå. Tror jeg har prøvd en demo av Osmos tidligere, men ellers er de andre nye for meg og. :-)

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Takker!

Innleggav shitwolf » søn 19.12.2010 17:55

Takk for tipset!

Litt stas å ha native spill på linux, og greitt å støtte dem som orker å lage det! Iallefall når det er en så bra deal.

Machinarium har jeg spilt demoen til før og tenkt å kjøpe, men aldri fått fingeren ut. Før nå. :-)
medlem i 195 måneder
 

Re: Nytt

Innleggav josi » man 20.12.2010 15:25

Kjøpt :)

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Moro. Kjenner ingen av disse

Innleggav idole » tir 21.12.2010 12:07

Moro. Kjenner ingen av disse fra tidligere. Fin julepresant til meg selv.
Fikk helt dilla på World of Goo, da jeg kunne kjøpe det til Linux.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Nytt

Innleggav viking60 » ons 22.12.2010 0:03

Kjøpt!
I Arch så ligger PKGBUILD'ene i AUR så det er bare å redigere versjonsnummeret og oppgi hvor den nedlastede filen ligger.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

God butikk for Humble

Innleggav omaha » man 27.12.2010 13:33

Humble dro inn 1,8 mill USD på denne kampanjen, og brukere av Linuxversjonen betalte USD 13,76 i snitt mens windowsbrukerne betalte USD 6,67. Linuxbrukere er villig til å betale dobbelt så mye som windowbrukere altså.

Et meget grovt anslag (av meg) tilsier at ca 10% av antall lisenser var for Linux.

http://www.humblebundle.com/
medlem i 205 måneder
 


Returner til Blogginnlegg (Linux1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron