Gentoo -02 ,-O3 sammenlignet med Ubuntu 9.04

Gentoo -02 ,-O3 sammenlignet med Ubuntu 9.04

Innleggav ak » lør 31.10.2009 9:57

Mye kan sies og har blitt sagt om Gentoo opp gjennom årene. De som bruker systemet på servere vektlegger først og fremst fleksibiliteten, at man selv kan velge bort komponenter man ikke trenger, eller eksperimentere med nye utvidelser. Men det finnes også en del entusiaster som har brukt mye tid på å optimalisere systemet sitt for å få mest mulig ytelse.

Problemet er at når man først har brukt en dag på å sette sammen dette systemet er det lite populært å overskrive det med Ubuntu for å sammenligne ytelsen. Den jobben har Linux Magazine gjort.

Resultatene varierer en del, med noen overraskelser på side 2 og 3, spesielt Dbench testene. Dette tar muligens luften ut av -O3, men gir ellers en del vann på mølla for Gentoo.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Gentoo -02 ,-O3 sammenlignet med Ubuntu 9.04

Innleggav QtanJ » lør 31.10.2009 18:47

Eg er glad for at nokon tek seg tid til å testa, men eg er litt i tvil om samanlikninga med ubuntu.

Gentoo er ein fleksibel distribusjon. Dersom me skal samanlikna gentoo med ubuntu bør gentoo bruke use-flags som minner om ubuntu sin funksjonalitet. I tillegg til dette er same versjon av linux-kjerna(vanilla-sources 2.6.28.9 og 2.6.28,10 er lett tilgjengelege og tilsvarer meir ubuntu sin kjerne enn det 2.6.30 gjer) og xorg viktig for meg. Å samanlikna gentoo xorg-server-1.5 med ubuntu xorg-server-1.6 ser ikkje så veldig gjennomtenkt ut.

Det kan henda det er vanskeleg å få heilt same versjon av alle program, men dei viktigaste bør vera like. No er kanskje ikkje xorg så viktig i desse testane, men det er null problem å køyra xorg-server 1.6 på gentoo 2008.0 profil.

Gentoo i media er kjekt. Eg køyrer gentoo. Ikkje så mykje lenger for å optimalisera programma for maskina, eller for å læra meg meir om konfigurasjon(sjølv om det er ein konsekvens), men meir for å bruka administrasjonsprogramma deira. Paludis er heilt fantastisk pakkehandsamar. Saman med gentoo-treet gjer paludis det kjekt å administrera eit system.

At -O3 kom betre ut i testen enn -Os overraska meg. -O3 er ikkje eit alternativ for meg etter å ha lese ein god del om desse alternativa på gentoo-forumet. Men -O2 er favoritten min så berre dersom eg er svært interessert i eit program, og har større krav til fart enn stabilitet køyrer eg -O3 eller -Os.
medlem i 209 måneder
 


Returner til Artikler (Linux1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron